AJOKORTTI OPETUSLUVALLA KURIKAN YKKÖSKOULUSSA!

Hanki ajokortti opetusluvalla Kurikassa. Ammattitaitoinen henkilökuntamme on valmiina auttamaan.

Tutustu koulutuspaketteihin ja ilmoittaudun netissä

EAS-Koulutus 4h. 45€

Ensimmäisen ajokortin suorittajan teoriatunnit verkossa. EAS-koulutus on pakollinen ensimmäistä ajokorttia suoritettaessa ja on suoritettava ennen opetuksen aloittamista opetusluvalla.

• Toimistopalvelut
  • 4 h EAS-teoriaopetus verkossa
  • Todistus koulutuksesta, joka on pidettävä mukana annettaessa opetusta opetusluvalla

Riskikoulutus 290€

Riskien tunnistamisen koulutus on pakollinen koulutus, joka on suoritettava autokoulussa.

• Toimistopalvelut
  • 4 h Riskikoulutuksen teoriaopetusta verkossa
  • 2 h Riskikoulutuksen ajo-opetusta henkilöautolla liikenteessä
  • 2 h Riskikoulutuksen ajo-opetusta ajosimulaattorilla (vaikeissa olosuhteissa ajaminen)

Ajokoepaketti 170€

• 1 h ajo-opetusta ennen ajokoetta
  • Henkilöauto ajokokeeseen

Ajokortti opetusluvalla Kurikka

Kaikissa opetuslupa-asioissa palvelee Traficomin sopimuskumppani Ajovarma. Mikäli tarvitset lisätietoja, miten ajokortti suoritetaan opetusluvalla voit olla yhteydessä myös suoraan Ajovarmaan. Ajanvaraukset lupapalveluihin ja kuljettajantutkintoihin tehdään osoitteesta ajovarma.fi tai puhelimella 075 323 9999

Pohdit mahdollisesti onko ajokortti opetusluvalla sopivin ratkaisu juuri sinulle. Oli valintasi käydä perusopetus autokoulun kautta tai opetusluvalla, niin autamme alusta loppuun saakka, jotta ajokortin suorittaminen ja opetus sujuvat mahdollisimman hyvin.

Tarkemmat ohjeet ajokortin suorittamiseksi opetusluvalla löydät myös osoitteesta: liikenneopetus.fi